Vilse i skogen, fula faces & flummtajjm ftw.

.. Jafan, så har det varit idag! :D
Jag gick upp klockan 9 idag, fixade mig & sånt.
Sen så stack jag till Dellan. (Gammal lågstadieskola)
& Träffade Gabbi där. Vi typ gick till skogen? xD
det är fan najjs. 8D
Vi gick igenom hela fucking skogen från typ skolan & igenom, sen gick vi till skogen mittemot & vi gick vilse, allvarligt O___O
det var helt omöjligt att vara där. Men vi var där ändå 8D
Eller alltså, just där vi gick var det inte skog mer ett stort fält med stenar och träd & sånt skit & vatten och gegga
Där gick vi vilse & det var typ hundramilljoner plusgrader ute, det gjorde inte saken bättre xD
OCH JAG VAR TVUNGEN ATT STANNA OCH ÄTA HALLON OwO
.. Men anyways sen så hittade vi ut och hamnade på andra sidan vägen motsvarande var vi hade kommit ifrån efter en timme, wtf?

sen gick vi tillbaka till Dellan och gungade & klättrade på grejjer och satt och babblade en massa. :) 
Trevlig dag. 
och vi ska ses i morgon också. Supernajjs! :3
HAHAHAHAHA xD vi är mysko. 8D
xD^^
HAHAHAHA APA ;D
FLUMMBILDER WE LIKE (((;
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0