Arthur&mimimojerna 2

... ska jag kolla på nu. Jag har inte sett hela än.
Jag köpte den i Hamburg sist jag var där - alltså den är på Tyska.
jag har sett den andra filmen också mer än en gång, den är jätte bra faktist :)
Bill (från Tokio Hotel) är duktig på att dubba filmer faktist (A)

men jag lovar jag är inte längre som när jag såg första gången.
*Tänker tillbaka* åh jag tänker inte ens berätta om min korkade reaktion för då kommer väl alla springa härifrån & gömma sig :D

Vad mer då? jo, min knäppa & allmänt trötta katt Sakon sover på min fot vilket gör det lite svårt att resa mig upp ifrån golvet. Eh ja, faktist så sitter jag just nu på golvet med ryggen mot dörren. Det gör lite ont faktist x'D
Jag ska flytta honom nu för annars dör väl hela jag och det känns lite idiotiskt *ironi*
gseg


Kommentarer
Postat av: videoGirl

Jag skulle så vilja se Arthur filmen då Bill dubbar den :D



Sv: Ååh, det var många gånger :o Härligt! I vilka alla ställen har du sett dem? :)

2010-06-14 @ 20:50:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Okej, härligt! :) Vad tyckte du om Humanoid konserten? :)

2010-06-15 @ 09:22:10
URL: http://thepainoflove.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0