bloggtime :D

jag har inte skrivit något riktigt blogginlägg idag O:
dumma mig ):
så jag gör det nu istället så att inte klockan blir för mycket för då kommer inte jag palla sitta vid datorn längre för att jag ändå inte har nått att göra.
idag har jag inte gjort någonting speciellt, varit ute lite.
Vädret har inte varit super, men bättre än inget alls x'D
de senaste dagarna har det bara regnat.
jag lovar att jag ska vara mycket socialare på bloggen än vad jag varit idag
bra va? :3
men anyways, har inte gjort mycket idag.
har typ bott vid tv:n. Ibland är det ganska så skönt om man inte pallar göra någonting haha
man måste ju ta vara på sommarlovsdagarna :P
jag har förresten skaffat en ny bdb. Helt okej att adda den.  LiLLAEMMiS heter jag där förresten, bra att veta liksom.
Jag vet, det låter helt sjukt fjortis men det var inte så jag tänkte.
Jag kom bara inte på något bra namn än, jag var tvungen att bara ta någonting när jag registrerade mig.
en liten sötnos här nedanför <3
wsdg
Lucifer :)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv : låter inte bra att höra vännen ! även fast vi inte känner varandra eller något. Så finns jag och du kan prata ut med mig om du vill ! :)

2010-06-12 @ 22:22:48
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: det är helt lugnt =)

2010-06-12 @ 22:52:20
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0