Dagen började med besök hos doktorn.

jag kan börja med att säga att dagen inte började något vidare bra.
Jag snubblade med ett glas i handen och fick ett djupt jack i fingret & ett i andra handen.
& det innebär alltså att det började blöda helt sjukt mycket & att lilla jag började gråta som en hysterisk bebis :S
inte speciellt roligt måste jag säga..
Det gör fortfarande skit ont :(
jag fick åka till doktorn & sy såret i mitt finger, två stygn och sen fick jag nått mysko plåster på handen.
Jag höll på att svimma av yrsel för att det blödde så mycket /;
men nu mår jag bättre men gud vad jag känner mig dum typ bara som en stor klumpeduns :(
Jag kan knappt skriva, båda händerna gör liksom jätte ont ._.

Men jag hade tur som fan! det kunde ha gått så illa så att jag kunde ha trillat ner bland glaset och då hade det blivit hundra gånger värre.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0