Det är så varmt här!

Jag är ensam hemma just nu & gör ingenting speciellt, kollar lite på Scrubs & dricker ett glas med coca-cola :D
med några isbitar i såklart. Här är typ jätte varmt x'D
säkert minst 20 plus grader?
men anyways.
Igår var jag i Göteborg över dagen & det var jätte roligt!
Spenderade ett par timmar på Gekås i Ullared också på tillbaka vägen, det var helt okej faktist.
Det var första gången jag var där.
men samtidigt så måste jag erkänna att jag trodde att stället skulle vara mycket mer välsorterat & snyggt men det var typ som en blandning mellan Bordershop & Överskottsbolaget.
Jag köpte ett par svarta stuprörsjeans & en lila t-shirt, men inte mer än så för det fanns faktist ingenting som föll mig i smak :S
kanske bara en ren tillfällighet men jag vet inte?
trevligt var det i alla fall :)
Göteborg var superfint.
Det var typ 22 + grader om inte varmare än så.

Såklart åkte jag några karuseller också 8D  rättare sagt: Lisebergsbanan, Flumeride, Kållorado & några till som jag inte vet namnet på x'''D
:)
(:
:P

Random bilder ifrån den lilla bilresan igår :P


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0