Det är tråkigt att vara ensam.

jag är ensam hemma just nu& jag var det igår kväll också.
Jag är ganska så trött för jag kunde typ inte sova i natt :(
idag & i morgon är det sån här.. vad heter det?
Marknad i Hörby de vuxna här i huset vill jätte gärna åka dit men jag tror inte att jag pallar det
det är ju helt sjukt mycket folk + det är helt omöjligt att hitta parkeringsplats O__o
jag tror det är marknader i nästan hela Sverige typ nu? eller är det bara i Skåne?
Jaja jag bryr mig inte typ 8D
De är sjukt roliga här i huset måste jag säga, innan de skulle sticka till sina jobb igår så mutade dem mig med att om jag följer med på marknaden så ska jag få en TH tröja.
Som om det gör att jag frivilligt följer med?
eller jo egentligen är det kanske så för om jag släpper ut dem dit själva så kommer dem väl hem med endast en massa skit. Jag säger så för att det är så i princip alltid x'D

Jag skriver mer här senare :)

Kommentarer
Postat av: duaa

Fin blogg & lätt att läsa:)



Se gärna min blogg & släng en kommentar om du orkar.

2010-06-30 @ 12:37:38
URL: http://duaahussein.bloggplatsen.sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0