Jag drömmer inte alls konstigt :3

Jag hade en sån sjukt konstig dröm inatt.

Jag drömde att jag var i Hamburg & jag tror det var på Altona
(en stadsdel i Hamburg för dem som inte vet)
jag var i en park där eller någonting &
 då helt plöstligt kom Bill dit så jag stod där och glodde på honom delvis han hade 2 sånna där matkassar ifrån ICA.
 Jag blev väldigt förvånad för det jag typ tänkte i drömmen var: ICA finns väl inte i Tyskland?
Så jag gick och frågade honom och han tittade på mig och allt han sa var att jag skulle följa med honom O_O
Jag gjorde det såklart och då hamnade vi på typ världens största ICA butik - i Sverige typ x'D och han gick och hämtade en jävla kundvagn som var helt enorm och han ritade en TH logga på den (vet inte hur eller varför) 8D och sen gick vi in i affären tillsammans och sen när vi var klara och hade handlat diskborstar och godis och kattmat (?) så sa han:
jag älskar dig. jag brukar inte handla med mina fans. Du är så snäll :)




...så nu är jag väldigt förvirrad här x'D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0