kommer mer uppdatering i bloggen snart :)

hejsan :D
jag har precis ätit lite & nu satt mig vid datorn, jag har inte orkat blogga tidigare idag så jag gör det först nu  
Hoppas att ingen dödar mig för det, hehe.
Jag lyssnar på musik som vanligt.
Någon mer än jag som är totalt musikberoende?

Idag händer här inget speciellt & allt är bra.
Nästa månad ska jag träffa älskling igen, längtar sjukt mycket.
Eeehm tja och vad mer? jag håller på att fixa lite mera i bloggen som kanske någon har upptäckt?
jag ska göra den mycket personligare & en bättre header kommer snart också.
Bloggen är ju fortfarande ny så mer saker kommer att hända det lovar jag :)

Skriver senare igen :3
pusspuss.

asdgdsa



Kommentarer
Postat av: videoGirl

Sv: Jag har gillat dem i snart 3 år :) Har du någon favorit i bandet? :)

2010-06-14 @ 16:49:30
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Bill har alltid varit min favorit, men jag gillar dem alla nästan lika mycket :) Har du sett TH live då? (det har du säkert :D)

2010-06-14 @ 18:00:41
URL: http://thepainoflove.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0