kronprinsessans bröllop & en sliten jävel ;)

sent blogginlägg idag!
Jag har inte haft tid för datorn idag :)
men nu jävlar haha.
Jag är ensam hemma & just nu är det jätte tråkigt faktist
loggade in på skype ett tag & pratade med sötnos. Saknar honom sjukt mycket <3
jag längtar så mycket till jag får träffa honom igen jag får försöka överleva tills dess.
men annars idag då? för min del så har det inte hänt något
Kronprinsessan Victorias bröllop var det också ja, alltså jag bryr mig inte ett dugg om sånt men kollade ändå lite på det på tv & hennes klänning var jätte fin faktist om jag får säga det själv :P
stilren liksom, men jaja jag bryr mig personligen inte.
Det är väl inte straffbart att säga så? O_O synd för mig isåfall.

fdhfjf
& this is what a sliten jävel look like ;D


Kommentarer
Postat av: Kitty

- tack <3

2010-06-19 @ 22:52:41
URL: http://kittyland.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0