Min pojkvän är helt hjärndöd O________O

Min pojkvän har helt klart något hjärnproblem idag!!
Gissa vad han har gjort?! Han har gett mig 17000 kr O___O
han ringde mig i morse & sa att han saknade mig och att det är över en månad tills vi kommer att träffas igen och då sa han att han ville ge mig någonting som han visste att jag ville ha.
Han satte in 17000 kr på vårt konto här bara till mig O__o"
det är helt sjukt alltså! jag har aldrig haft så mycket pengar i hela mitt liv tidigare
jag är helt chockad för jag fick precis alla pengarna i kontanter & jag är helt sjukt lycklig
men jag ska faktist leta upp någon välgörenhetshemsida & ge bort lite av pengarna för seriöst jag kan inte shoppa för 17000 det är ju helt..omg?
Jag ska lätt kolla runt på varenda shoppingsida nu & leta upp allting som jag vill ha
& jag har äntligen chansen att köpa en iPhone som jag kan betala helt själv
ohmeingott vad jag älskar min älskling x'D
han har ju ett hjärta av guld som ger mig 17000 :- bara för att han saknar mig.
Alltså han är bäst & jag känner mig bortskämd .__O <3

OWO


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0