sent blogginlägg idag också!

Men alltså när ska jag lära mig att blogga ordentligt??? Det är någonting som jag undrar faktist. Jätte sent blogginlägg idag också ju :(
Jag har liksom tid över för bloggen, men nejdå såklart glömmer jag bort att skriva
dumma mig.
Jag lovar från och med nu att jag ska bli bloggnörd & ännu mer ska jag ändra på i bloggen! ny & bättre header och lite mer avancerat design för nu fattar jag precis hur jag ska göra för att lyckas göra min blogg personlig
Som sagt jag är nybörjare så det kommer ta lite tid innan allting kommer igång med bloggen x'D
jag vill bli seriös faktist även om jag tidigare trodde att jag aldrig någonsin kommer bli seriös med en blogg, men se nu? plöstligt vill jag det. Låt oss se hur det kommer bli :)


bvdbdfb
Jag älskar accesoarer x'D


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-21 @ 12:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0