City Gross

jag var på City Gross i Höör med Martin & kom hem nu precis, eller the old man in the house var också med men skitsamma.
Det var skitkul jag gick omkring & flummade som en dåre.
Först så hade inte dem pengar till en kundvagn så dem fick köpa någonting i en kiosk så att de kunde få ett mynt över & sedan när vi gick in i själv affären (Jag körde vagnen och jag lyckades inte krocka med någon *w*)
Jag fick syn på en hylla med typ halsband & sånt, och när jag skulle ta och kolla på ett av dem så lyckades jag ta sönder hela den där kroken som dem hängde på. Smidigt eller hur? Så Martin var tvungen att laga den grejjen för jag sprang iväg & fortsatte studera saker.
Jag läste typ alla skyltar & asgarvade åt allt.
Dem har verkligen skitmycket saker på City Gross, det är typ oändligt stort. Har man kommit in dit tror man att man aldrig kommer att hitta ut igen. Och jag var verkligen inte normal alls där :D
Jag hittade en kudde, den hette Kim, så mysigt tänkte jag. Hahaha!
 Kim är ett väldigt populärt namn på City Gross tydligen för nästan alla deras varor hette ju någonting med Kim och det kändes inte bra för då börjar jag tänka på Kim Sulocki, erkänn jag är inte normal!? 

& Jag och min emo-brorsa, eller vad man ska kalla honom kollade på importerade matvaroror, typ vanilla coke och sånt trevligt.

Höjdpunkterna:

* När vi var framme vid affären trodde jag det stod City Gay på skylten
* Jag läste Guten Nacht istället för glutenfritt på någon konstig.. Mat-sak
*Jag välte någonting, men sprang därifrån för att visa hur oskyldig jag var 
*Var allmänt...Konstig? :(


HAHAHA.

.
KUDDEN KIM!!! :)


.
1) Jag ser galen ut
2) Jag är allmänt sliten idag
3) Jag var mysko

.

Översociala emo Martin :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0