Spamalot!

Alltså hur ska jag förklara?
Spamalot var något av det roligaste jag har sett i hela mitt liv, seriöst!
Det var jätte kul verkligen.
Skådespelarna var superbra, älskade alla effekter & ljus och ljud. Verkligen allt :)
Och höjdpunkten var ju såklart Kim Sulocki. Sötaste & snyggaste underbaraste och världens bästa Kim.
Åh, jag blev så jävla glad över att se honom.
Jag förstår inte hur jag tänker men jag tror inte det går att göra någonting åt, tro mig jag har försökt att "bli normal" igen men nejdå, det funkar inte.

Kims roll var.. Ja vad fan vad han för något egentligen? häst!? Ja, vi kan säga att han var häst.
En häst/Betjänt med namnet "Patsy"

Tänker inte förklara så jätte mycket det känns inte lönt liksom.
Vill se Spamalot igen, det var helt....Obeskrivligt, hahahahahaha!

Känner mig död (På ett bra sätt) om det nu är möjligt.
Jag gav Kim ett brev.
Gick fram till honom och gav det, men jag är så dum i huvudet så jag minns inte ens vad jag skrev för något :(
Jag bara kände att jag behövde skriva ner vad jag tänkte för jag ville ju såklart att han skulle se det, han förtjänar beröm för att han är så himla bra, bäst.


<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0