Uppdatering

Bloggen är inte bortglömd kära människor jag har bara inte haft mycket tid denna veckan till att blogga och jag måste ursäkta för det :(
Ni vet det finns ett liv utanför datorns värld också och jag föredrar att leva det just nu.

Har inga nya bilder alls heller. Orkar inte, vad ska jag fota liksom?
Jaja skitsamma jag bloggar igen när jag har någonting att skriva om annars blir det bara random.
Har börjat på att redigera en ny header men hur ska jag fortsätta...? Har inte ens bilder till den :l

Jag vet inte, om jag inte kommer på någonting mer så raderar jag bloggen.

Kommentarer
Postat av: Cheryl

NOOOOOOOOOOOOOOOO jag älskar att läsa din blogg ju :"( pausa den lite bara? :3 <333 eller skriv om något du tycker om, typ eller tipsa om filmer eller sånt :D

2010-11-12 @ 19:26:11
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0