"Va..?"


Åh jag vet att rubriken är den mest verklighetsinspererande någonsin.


Dagen har varit sjukt jävla seg hittils alltså plus att jag är ensam hemma.
ibland är det skönt men när det verkligen är helt tyst så blir det verkligen riktigt dött :s
som nu. Jag har sällskap av en sovande katt. Wihoo dagen är räddad o__O
Eller inte?
Allt jag gör om dagarna just nu är typ att kolla på film
roligt? nepp, men jag känner ändå att jag inte har tid för någonting annat
Kanske är det bara en känsla men det är inte speciellt roligt
Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga om någonting mer intressant för jag tycker själv att det är sjukt tråkigt här.

& Det här är det mest kreativa jag kunde komma på
En riktigt dålig, grå, tråkig picnik redigerad egobild. Som förövrigt är...ful?

blä 

Jag är lika sliten som jag ser ut att vara x'''D

Kommentarer
Postat av: Cheryl

jag kunde kommit, :(<3

2010-11-04 @ 16:26:03
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0