29 oktober

Ojdå, hann visst inte blogga så mycket igår.
Får väl göra det nu, men klockan är redan snart 16.00
Då är det höstlov nu då, eller tja nästa vecka :)
Väldigt skönt med lite ledighet nu & så här på hösten blir man lätt trött eller i alla fall jag, när det är sådär grått ute så blir man liksom.. Hur ska man säga?
Trött & allt det helt enkelt
Ska ut och fixa nya bilder någon dag, så sjukt tråkigt med bara egobilder.
Har en ny dock, här nedanför
Failad picnik redigering men lev med det för jag orkade inte öppna photoshop för denna datorn är helt allmänt seg så om jag photoshoppar eller ifall jag öppnar något annat program som tar stor plats, så går allt extremt långsamt & det suger ._.
För annars är min dator helt okej, så det är jävligt störigt.
Igår så var jag i Lund, men orkade inte göra så mycket.
Så jag satt kvar i bilen en stund när vuxen människa skulle in och göra ett ärende på banken.
Kallt som fan var det, och det regnade jätte mycket.
Satte igång bilradion, lyssnade på NRJ.
Men inte så länge, för dem spelade typ bara Rihanna? sure, hon är en bra sångerska men orka att dem spelade hennes nya låt "Only Girl In The World" två gånger med typ en låt emellan?
Jag dog & det var inte possitivt!
Men jao, i alla fall
Nu idag så är det väl mest en vanlig dag?
Har messat ganska mycket, med pojkvän & vänner ^-^
Men tror inte att jag har så mycket pengar kvar, så att alla som messar mig nu kan inte förvänta sig snabba svar.
Vet inte vad jag ska göra nu, orkar ingenting typ.
Får väl gå & duscha, sen kanske kolla på film?
Jaja. Bloggar senare :3




.

Kommentarer
Postat av: Cheryl

hej Emma är söt, jag tycker vi ska se på EMA tillsammans hejdå :) <3333

2010-10-29 @ 17:46:39
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0