åh kan det inte bli helg nu?..


Jag sitter här & fixar i bloggen kommentera gärna förändringen från lila till rosa ;P
Jag vill liksom ha åsikter så jag vet vad som är bra och inte x))
Några småsaker ska fixas till plus att bakrunden är bara tillfällig tills att jag har fixat en snyggare. Tror jag ska ha en randig igen för jag gillade det men jag tröttnade på det lila temat som jag hade innan O:
& Hjärtat på min nya header har faktist jag ritat helt själv i photoshop så jag ska ha beröm för det eftersom jag ritar ungefär en gång var tredje år 8''D 


Och nu till något annat.
Dagen har varit skittråkig :l
Jag är så extremt trött på skolan & allt som har med det att göra
helt sjukt, enligt mig så räcker det verkligen med plugg nu, jag lär mig ändå ingenting nytt så vad ska det då vara bra för?.. Me wanna know that

Jag ska logga in på msn för jag misstänker att jag är lite efterlyst, och så har jag slut på pengar på min mobil också så jag kan inte svara på sms eller så & det suger ...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Tack , håll gärna utkik.. för snart kommer ett nytt klädcollage upp !!

2010-10-06 @ 15:33:10
URL: http://baramatiilda.blogg.se/
Postat av: Cheryl

Emma is efterlyst av mig, kom till hit om du höra detta <3 puss puss <3 (XD)

2010-10-06 @ 16:13:51
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: Jasmine

svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D :)

2010-10-06 @ 16:34:36
URL: http://jiaess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0