Automatic

Dagen idag har spenderats hemma, mådde dåligt redan igår så jag orkade inte lämna huset idag :S
Måste till skolan i morgon istället & jag tror att det känns bättre då, hoppas det i alla fall.
Saknar min pojkvän nu, sjukt jobbigt :l
& Längtar extremt mycket efter Tyskland också förövrigt och jag vet att jag kommer känna mig så mycket gladare där, har ordnat träffar med lite folk så jag kommer ha mycket att göra :D Plus att jag ska köpa nya piercingsmycken både till näsan och läppen, har sett framemot det för jag har tröttnat på de som jag har nu.
 Jag ska strax lämna datorn för att fixa något att äta, sedan duscha och så, mer händer inte tror jag.
Ska åka till Gekås nästa fredag, vill egentligen inte tror jag men kanske hittar något att köpa där? x))
Får väl se då. Sist jag var där hittade jag seriöst ingenting som föll mig i smak, helt sjukt. 
Jaja får ta och lämna datorn nu annars kommer jag bara fortsätta skriva om ingenting, som ingen orkar läsa ;P

Skriver sen om jag hinner, annars i morgon. 


. 

Bild från innan, ingenting märkvärdigt men men. xD


Kommentarer
Postat av: Alice

När jag var där tidigare i år hade dem TH-tröjor ^^ Det var ett litet ställ (inte bland kläderna) där det fanns bandtröjor<3

2010-10-13 @ 19:05:52
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0