Blev TH psyko nu.

Detta TH inlägget blir mest random ändå :'3
En lista över lite mer roliga saker som har hänt mig, angående TH så jag kan typ dela med mig av mina roligaste minnen 8D (Inte i ordning) & när jag skriver detta är jag på ett oseriöst humör så det är kanske lite.. konstiga saker jag skriver

1) Jag var ute och gick helt sådär random i Hamburg en vacker och solig dag, men jävligt kall.
Jag var klädd i röda stuprörsjeans & en mörkrosa tröja med megasnygg krage-grejjsimojjs värsta trendigt snygg alá höstvintermode *_* OCH TIOCENTIMETER HÖGA KLACKSTÖVLAR OCH MIN GRÅA MÖSSA ;3
Ja, och.. och.. Jag skulle till Colorline Arena :)
Precis vid en tunnel, där det var en ganska stor väg (och vägkant såklart) så sa jag. Åååh kan inte TH komma nu? :(
OCH JUST DÅ..GISSA VAD SOM HÄNDE? OwO
Jo, TH's Turnébussar körde förbi mig. Jag dog, och jag började skrika och dampa bah: DET ÄR DEM OMG DET ÄR DEM *dör mer*
Typ så var det, så jag var chockad resten av dagen


2) När jag typ nästan snubblade över Georgs fötter. ***** ******* bla bla bla, sen så mmm. och Han bah: Det är okej (Han såg chockad ut) jag bah: FNHSAGKAKJUI OKEJ :DDDDDDDD

3) Tom tycker om att stirra på mig, typ som en fisk x3 Senaste gången var Comet, och jag bah: ._.

och jag har sett deras bussar fler gånger och hm, tjaa? Väldigt mycket mera ;P 

ja så är det ;)





en buss? xD  en jävla buss där :'3


Kommentarer
Postat av: sofija arvidsson

sv: Tack så jätte mycket! :)

Allt bra idag?

2010-10-14 @ 21:20:22
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emma

åååh :'} lyllo!

2010-10-16 @ 23:35:41
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0