Ett väldigt ointressant inlägg.

Jag höll nästan på att glömma att jag skulle blogga igen när jag kom hem ifrån skolan och hade jag glömt det så hade bloggen varit väldigt tom idag, osmart? japp
men alltså jag är helt död idag.
Skolan var väl helt okej, Hade alldeles för mycket svenska. Det var typ att jag satt vid en dator och var inne på nationalencyklopedin (Stavade jag rätt på det? isåfall är jag helt grymt duktig) för att leta upp gamla ords betydelse, det var så himla kul *not* Och blablabla.
Sedan så var det tyska & sånt.
När jag kom hem var jag typ mer död än i morse, men ändå så bestämde jag mig för att fortsätta med mina ogjorda läxor. 
Och sen typ nu så ska jag käka, och sånt. Det vanliga liksom :'3
Längtar till i morgon helt sjukt mycket <3


Kanske lite dramatisk..?

Ja och jag bjuder på en bild. Och nej jag failade faktist inte redigeringen nu, bilden var kass redan från början så jag gjorde den.. mörk? men det blev bra, så där dramatiskt mörkt och lite sorgligt eller något, I like.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0