god.. eehh morgon?

Förlåt för seg uppdatering & inget livstecken alls igår
Jag hann inte blogga igår, för jag orkade inte starta datorn helt enkelt vissa dagar går det ju bra utan liksom :'3
jag vill inte vara för fast i datorvärlden för det finns ju en utanför också
men tja, jag är sjukt trött just nu. Ska snart till skolan, men börjar senare. Väldigt skönt, det gillas.
Ska ut och fota sen, så jag laddar upp lite bilder om ett par timmar :)
Måste ner och äta något nu för jag är hungrig, eller egentligen mest törstig men palla bry sig
Flyttade över lite musik till min mobil också, måste ju ha mobilmusik ffs annars dör man o:
Romeo Nightingale (A) <3
Jag drogar hans låt Surrender. Sök efter den på youtube och gör som jag, älska den!

-Provade tidsinställt inlägg men fattar inte vad det ska vara bra för egentligen?-

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0