I will been the last one on the dancefloor when the party ends

Så nu är jag hemma :)
Jag är ganska trött idag, och sur för att min dator segar så fucking mycket. Igår dog internet också, det var avstängt hela kvällen utan andeldning och det är inte första gången som det händer :S

Jag har ganska tråkigt så jag ska försöka få man att fungera.
Sov jätte lite inatt också så jag förmodar att det är därför jag är trött, jag hatar att inte kunna sova på natten!
& förrutom det så har det varit en okej dag hittils, skolan var tråkig men det är ju ingenting nytt direkt x)
Jag gjorde precis i ordning en ny spotify lista med vad jag har drogat de senaste dagarna, varsågod & lyssna, för jag delar med mig av den:

http://open.spotify.com/user/badsmartie/playlist/62ZeSIPo2UpzyLkdFIuQhu




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0