lifelong lovesong

Förlåt för seg uppdatering idag, jag har inte orkat vara så social på internet idag.
Jag har köpt nya piercingsmycken till både näsan & läppen när jag var i Tyskland men jag har inte bytat än, har inte vågat alltså jag är rädd att det blir fel & jag har faktist ingen aning om hur man ska ta loss piercingarna xD
fixar en tid hos piercaren i Malmö istället för att sitta här med mina piercing problem
Sjukt snällt av min älskling att typ betala allt jag köper
Han är bäst ;3
men vad mer då? Typ inget? för det har inte hänt något här men dagen har gått skitfort för det känns som att jag vaknade precis (illa jag vet)
Har ingenting mera att säga, slänger kanske in ett till inlägg sen annars i morgon :)


Random: Jag stör mig på att det redan har börjat snöa såhär extremt tidigt o:

Kommentarer
Postat av: Cheryl

fuck snö!! :cc

2010-10-23 @ 22:01:43
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0