officiellt död dag

Förlåt för jätte sent blogginlägg idag O:
Ingenting har hänt, så jag har inte mycket att säga mådde allmänt blä idag, det är nog allt :l
Typ hade extrem huvudvärk hela dagen & det spänner som ett jävla hårt metallband runt huvudet på mig
jag hatar det
Just nu lyssnar jag typ på TH & låten just nu är Phantomrider.
Sjukt bra låt är det, inte för att TH direkt gör dålig musik men ändå höhöhö :'3
Har nyss duschat också, tagit bort sminket & bytt om till mer avslappnande kläder.
Gråa mjukisbyxor & stor soft tröja, älskar sånna kläder.
Men övrigt då? ehmm faktist inget, har inga bilder för idag heller, bloggar bättre i morgon för jag tror att det händer lite mer än idag då. 

Ska ner & kolla på tv och fixa en kopp med jordgubbs te nu, och sen sova :)

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0