shoppingdag! :D

Sent blogginlägg idag men det blir ett långt för dagen har varit superbra :)
Jag vaknade omkring halv sju i morse, gick upp & fixade mig och så, sen käkade en macka.
Senare så var det skola, det gick snabbt.
Sen så stack jag till Malmö, blev superglad för min pojkvän hade satt över pengar på kontot ;3
så det blev shopping på Triangeln (galleria i Malmö för dem som inte vet)

Köpte mycket och är nöjd med det faktist :D

Glitter:
ett par örhänge med blommor för 79,90 :-
kedjehalsband med rosa hjärta (lite blingbling typ) också för 79.90.
Fler örhängen, fyra par, två silver & ett par svarta & ett par guldsvarta för 59.90
& ett skitgulligt rosa halsband med en kanin på för 39.90 :)

H&M
Gråa mjukisbyxor för 199 :-
Jeans för 399 :-
tre par Hello Kitty strumpor för för 49 :-
Och hårsnoddar, 19.50

Så alltså allt det för ungefär 500 kronor plus att jag har 500 kvar som jag ska spara :)

.

Det dåliga med dagen var att det var en jävla lång kö från Malmö till Lund, för det var tydligen en bil som började brinna O___O väntade säkert en timme, sjukt läskigt var det.
Ambulans och polis och allt :S


inlägget hamnar i shoppingkategorin ^___^



Kommentarer
Postat av: Cheryl

Cheryl är avis på söta Emma som har pengar ): <33 XDD

2010-10-25 @ 20:27:28
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0