We all have our secrets the're better left unsaid, we all have our issues that we want to forget

Alltså seriöst denna dagen suger :(
Jag har inte orkat med ett dugg.
 Jag var i skolan, men var nästan så ledsen så jag satt där & grät.
Kan inte hjälpa det, jag känner mig så sjukt ensam och jag önskar att det fanns någon här som bara kunde accepera mig för den jag är men man får absolut ingenting ifrån någon, jag vet inte ens vad jag gör fel :l
Liksom jag försöker ju vara snäll och neutral och allt det men ingen bryr sig.. Kanske för att jag är så blyg? men jag vill bara veta men jag orkar inte göra någonting åt det men nu har jag fått nog, jag vill inte mera
Jag saknar typ så som det var förut för allt var så mycket bättre då innan alla problem kom och innan allt som förstörde.
Hemligheter exempelvis? Det är så jävla jobbigt att hålla så mycket hemligt, och leva med det. När folk jag inte känner frågar mig IRL så blir jag typ så gott som stum :/
Plus att det är mycket mer, som jag inte vill skriva här
Det är alldeles för djupa saker :((

Världen har blivit så fixerad av utseende, hur man är och vad man gör.
Allt var lättare innan och jag hör varje dag att jag inte duger
Jag önskar att jag var någon annan...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0