you can't turn back now

Jaha då var helgen slut igen, och jag har varit i skolan och så så det har inte hänt någonting speciellt idag, men däremot så ska jag spendera nästa helg i Tyskland.
Åh jag har längtat så, det var liksom ett tag sedan jag var där sist. Jag är faktist lite stolt över mig själv för jag hittar faktist jätte bra i Hamburg, kan några gators namn & typ de olika stadsdelarna och jag känner mig säker där så ifall jag är ute själv så klarar jag mig på egen hand - jag är aningen dum i huvudet i andra sammanhang om man säger så.. xD
Men just nu så sitter jag på mitt rum bara, lyssnar på musik. Dagens drog är Queensberry, med typ alla deras låtar. Just nu lyssnar jag på "Every Now And Then" x) Jag lyssnar inte på den typen av musik, det är liksom lite mer.. Vanlig pop, men deras musik gillar jag.
jag är sjukt glad att Spotify finns, jag tror jag använder det minst 6 timmar per dag. 
Vet inte mer vad jag ska skriva om, jag måste göra mina läxor senare också. 
Det är inte så mycket nu, det är skönt för min hjärna orkar inte med att ta in mer ny information nu hahahaha. 
Jag ska sluta skriva om en massa random vardagligt ointressant skit nu, jag är så konstig med det där för om jag börjar skriva så kan jag knappt sluta plus att jag skriver exakt vad jag tänker, så ibland måste jag ta bort vissa saker i inläggen bara för att det blir för mycket 8D 

Ska sluta skriva nu, btw jag tycker att Queensberry - Too Young låter lite som Monsoon på något sätt..? O__o

Dagens onödiga överredigerade överdrivna och blablabla, bild.
l
l
l
v

usch fulhet.
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0