Ensam hemma, Blä.

Hej nu är det bloggdags, jao. Men jag vet faktist inte vad jag ska skriva.
Jag har sjukt tråkigt nu, men sitter här och tittar lite på tv, bättre än ingenting :3
Jag är ensam hemma.
Sakon ligger i mitt knä, han är så söt men jag tänkte gå ut i köket & hämta lite coca-cola men nejdå, det tycker inte Sakon xD
Förresten jag blev jätte glad idag för de här hemma sa att vi kan skaffa en hund ganska omgående, och jag får bestämma ras vi ska ha. Värsta superkul ju :D
Jag kan inte bestämma mig över vilken bara
Pomeranian, Tax, Mops eller Toypudel? Någon av dem, det finns en Pomeranian uppfödare inte så långt här ifrån så jag tror faktist att det blir en sådan, min absoluta favoritras.
Hihi :)


Kommentarer
Postat av: Isabella

langa en valp till mig? :D<333

2010-09-10 @ 15:44:26
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0