Har så tråkigt.

Jag har tråkigt.
Har verkligen ingenting att göra, men jag kollar på tv. Tv4 för att vara exakt.
"Dansfeber" Egentligen sjukt jävla dödstråkigt, men Ola Forssmed är med.
Och han är skitrolig, och galen. Ungefär som Hannes De Buhr ;) Jag lovar. Och dessutom så känner han ju bästa Kimpa, och det är ju ett plus. Men faktist så var första uppträdet i programet skitbra, tycker annars alltid att det är skämmigt för svenska folket O_O 
HAHAHHA jag har suttit här och garvat som en dåre åt typ allting, och mitt sällskap här är lika socialt som en sten. Tråkigt or what? jaja, jag klarar mig.
Jaja, slutbloggat. Har inte så mycket att säga nu.
Pusspuss, skriver i morgon igen :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0