I am trash

Sjukt skönt med en ledig dag idag men ja, okej såhär dags är väl typ alla lediga eller? ;)
Nej men i alla fall jag har vart ute en massa idag men nu så händer inte så mycket annat tror jag.
 Det blir väl att kolla lite på Idol & kanske någon film, vet inte vilken bara. 
Men jag tror att det blir en skräckfilm. MOHAHAHAHAH och ja, seriöst jag är skräckfilms-skadad
& Jag fick precis värsta ångest för vissa av mina blogg kategorier O__o
Tror att jag ska ta bort några och sedan börja om att blogga om saker som jag mer är intresserad av och hålla mig till olika ämnen varje dag, för jag vill hinna blogga om allt möjligt men vissa saker får jag hoppa över så länge. Meen fråga inte varför, jag vet inte ens det själv
Nu ska jag fixa mig lite, känner mig så trashy.
Jag återkommer senare någon gång eller i morgon eller något.
Ha en trevlig kväll (:

blä
Jag är extremt trött, har tråkigt. & min fulhet går det inte att göra något åt. Jävligt ofixad är jag också, kan inte bli värre x))


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0