ja så är det -

Det blev ett väldigt sent blogg inlägg idag eller snart är det ju till och med ny dag igen .. förlåt för det x)
Var tvungen att gå & ganska tidigt igår för att jag blev typ tvingad att gå & lägga mig så jag kunde inte svara på mess eller så heller
Jag ska snart gå & lägga mig, men innan dess så ska jag kolla på en film och så, jag är inte speciellt trött än eller jo lite, men det är nog inte så konstigt ändå xP
Var i Malmö idag, kollade på mobiler :D det blir nog så att jag får en ny redan i morgon jag har nämligen kommit på ett sjukt bra sätt att spara pengarna på så jag känner mig lite stolt
Jag har min katt Casper här i knät xD han sov på stolen här innan och sedan så vaknade han & hoppade ner men när jag tittade på honom så hoppade han upp här igen så nu är mina ben hans säng.
Jippie, och japp han blir social ifall man bara tittar på honom (y)

trött segbild xD 
Hahaha jag bjuder på en seg-trött-megaful bild, bara för att. Fan vad min piercing ser mysko ut i denna vinkeln på webbkameran O:


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0