JAG ÄR HEMMA OCH LEVER FORTFARANDE!!! :D

 Nu måste jag faktist säga att jag har varit duktig, jag var i skolan idag men det var extremt tråkigt :l
Typ gjorde ingenting mer än way too much matte. Min hjärna fattar ju inte :(
Jag gick upp typ klockan sju i morse (Och nej jag levde fan inte då) & käkade en sån' där liten burk med yoghurt. Dem där med djungel djuren :D
Hah jag förklarar bäst. Mh, men ja det blev min frukost. Sen skola, dödstråkigt.
Sen hem & duscha och kolla lite på tv efter det och skicka iväg typ sådär 150 sms till alla möjliga pratkvarnar som desperat söker kontakt (med viss överdrift) x3
& Sen dator.
Det har inte hänt mycket mer än så idag.
Herr gubbe som bor i samma hus som mig frågade om jag har lust att hänga med honom och någon människa till Gekås om ett par veckor. Jag har inte bestämt mig ännu.
Sure billiga kläder men jag sparar hellre ihop pengar och shoppar riktigt O_O
Men ändå, finns ju annat att köpa där utom kläder. Tycker de har mest tråkigt också, x)
men ja jag tror jag åker dit. FAST DET ÄR LÅNGT ATT ÅKA DIT. Det betyder jag behöver underhållning :(
Alltså massa musik, mobilspel och eller sötnos eller något åt det hållet :D

Kommentarer
Postat av: Isabella

jag kan följa med dig!!! :DD<333

2010-09-13 @ 18:36:15
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0