Mitt huvud = Tickande bomb.

Jag mår inte bra jag vet inte hur eller varför -
alltså mitt huvud har gjort ont i två dagar i sträck nu utan att sluta trots att jag har knarkat huvudvärkstabletter :l
& sen så är jag trött och känner mig allmänt gone.
..Vad hjälper mot det?.. x) nej men allvarligt nu är detta sjukt jobbigt för jag har känt såhär till och från jätte länge nu och idag är det extremt mega jobbigt.
Får se om jag stannar hemma kanske, men känner i alla fall att jag måste till skolan för det är ju så
och det är inte bättre av att känna att man har extrem press på sig, att man måste ännu mera liksom och allt är så svårt att förklara här på bloggen :(
Jag känner mig som en svag individ om man ens kan säga så?
det är så obeskrivligt jobbigt allting liksom och sen vill jag klara mer än vad jag vet jag kan för att jag vill övervinna mig själv hela tiden

Men det är så omöjligt

Snart måste jag göra mig i ordning i alla fall, jag kan inte sitta här och dö även ifall jag stannar hemma



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0