MÅSTE STICKA NU :O

Godmorgon x)
klockan är lite över sju, jag är totalt död. Jag börjar ganska tidigt idag så jag får skynda mig nu och blogga snabbt!
Jag tänkte egentligen posta två inlägg men jag vet fan inte om jag hinner det. Jag hatar att ha bråttom på morgonen, förlåt att inte jag bloggade igår, jag hade ingen tid över för datorn. Jag får se fram emot fredag istället för då är jag ledig, det är ju sjukt skönt med en extra helgdag :'3
Jag postar en sådan fyllla i frågor grejj i detta inlägget, innan jag måste sticka-a-aaa. :D

STEG 1
Namn: Emma
Födelseplats: Förmodligen på ett bb :D
Bor: Hemma
Ögonfärg: Gröna :)
Hårfärg: egentligen blond, men färgat till brunt och sedan till rött och så vidare, så vi kan säga brunt x))
Skostorlek: Jag har stora fötter, räcker det som svar?  
Civilstatus: Upptagen som in i helevete.
Höger eller vänsterhänt: Höger ;3


STEG 2
Skor som du bar idag: inga än? men jag ska ha mina converse sedan.
Dina svagheter: åh mycket, det beror på vad hur och när.
Rädsla: Jag är rädd i allmänhet o___o


STEG 3
Första tanke när du vaknar: "Vad är klockan??"
När somnar du: När? jag vet inte, när jag är trött förmodligen? xD


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola :)
McDonalds eller Frasses: eeehm.. vadå Frasses? Jag vet inte ens vad det är, men inget helst. Men jag gillar Mcdonalds vaniljmilkshake eller kanske Max. Minns inte :P
Vans eller Converse: Converse!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Vet inte
Choklad eller vaniljglass: Gillar inte något av dem.


STEG 5
Svär du?: Ja ibland, men inte så mycket mer än "vanligt"
Sjunger du?: Nej eller va? xDDD
Duschar du varje dag? Typ. Eller i alla fall varannan dag. Sjukt intressant fråga ju  
Röker du?: Neee.
Gillar du skolan?: Finns det någon människa på detta jordklotet som gör det? jag skulle fan vilja veta det. o_O
Har du bra självförtroende?:  Nepp det har jag inte.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Njaaaaaaaa. Nej eller jo eller inte direkt, ibland.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Nej :)
Rökt?: Ja eller nej. Eller något xD
Shoppat: Jaaaa *_*
Ätit en hel ask müsli?: Ne.
Ätit sushi?: Nepp
Stått på scen? Nej det har jag inte xD
Skejtat: Nej? dessa frågorna är inte vardagliga :(
Bakat?: Nej. Men vill baka cupcakes owO
Stulit : Nej!
Rakat dig?:  Haha va? ja, benen.
Kysst någon?: Japp :D
Kramat någon?:  Mm
Haft sex?: -


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: -
Varit full?: -
Blivit kallad hora? Ja av ouppfostrade jävlarO__o
Blivit nerslagen? Ja nästan :/
Busring någon?: Ja xDD
Gjort något som du ångrade?: Typ.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Jag har inte fått betyg än, men kommer att få.
Kastat en sten på nån ruta?: Ja

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Men palla svara på det! ._.
Hur vill du dö? På något sätt, helst naturligt
Vad vill du bli när du blir gammal? Vad jag vill bli? Inte fan vet jag, jag tänker inte så långt xD


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Alla viktiga, såklart.
Antal CD-skivor du äger? Åh vet inte. Två Cinema Bizarre, & Alla TH's (utom Schrei) och typ Lady Gaga's första & några andra. :P
Antal piercings?: Näsan, läppen & vanliga örhänge x)
Antal tatueringar?: Inga. Men vill ha :D
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Inga gånger, tror jag

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Det har nyss varit sommar
Vad ska du göra i vinter?:  Sova :D
När tar du studenten?: Aldrig, typ
Vad gör du efter gymnasiet? Lever?  
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?  Nej
Vad händer till helgen? Malmö, I think
Vad vill du helst göra just nu? Sova :)


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Already got one (;
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Jag går efter personligheten, men fina ögon är ett plus. Och fint leende :)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hur ska jag kunna veta det? xD
Vem är den perversaste person du känner? Tönten, överlägset!
Hur många gånger har du varit utomlands? Vet inteeee
Vilket land är bäst? Det vet jag inte för jag har inte varit i alla xD


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0