25 april

Jag har sjukt ont i huvudet, orkar ingenting. Typ spänningshuvudvärk/migrän, jag vet inte riktigt. 

Jag är jätte trött, också av okänd anledning. 

I morgon är det skoldags igen, blö. Det blir ju riktigt skoj tycker jag. Fast nej, hehe. 
Idag händer i alla fall inget särskillt. Egentligen har jag inte gjort någonting alls under hela lovet, mest varit hemma och kollat på film och sånt, jag har ärligt talat inte orkat någonting annat.

Vad mer ska jag skriva om idag? jag vet inte alls faktist, huvudet är helt tomt. 

Jag skriver ett inlägg senare idag, om jag orkar. Annars antar jag att jag uppdaterar mig lite mera i morgon :D
 
Det är mindre än en månad kvar tills min födelsedag också, I like thaaaaaat.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0