7 april

Godmorgon bloggen klockan är strax innan nio och jag kände rent spontant att jag ville lägga in ett litet kort inlägg innan det är dags för skolan. Jag är riktigt trött fortfarande sedan jag vaknade, får ta och skärpa mig för min trötthet är ju inte dagens höjdpunkt direkt.
Jag ska träffa Gabbi lite typ vid 16.20 på Dellan (lågstadieskolan här där jag bor förövrigt) så ska vi gå en liten sväng med Trixie tänkte jag ifall det inte regnar och sånt Trixie fryser ganska lätt och jag vill inte att hon blir rädd eller något. Får se då.

Jag ska gå ner nu och fixa mitt hår. Kan ju tala om för heeela världen att just nu ser jag ut som ett troll eller något. Haha...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0