Filmer & trött hund.

Idag är det lördag och det är jätte skönt tycker jag trots att jag inte alls har någonting mer planerat än att kolla på lite filmer och äta Skittles, de gula tycker jag är riktigt äckliga egentligen. I burken finns de röda, gröna, gula och lila eller vad det nu är. Konstigt egentligen, jag gillar de gröna som smakar lime, men inte de gula med citronsmak x'D
Hur många olika Skittles finns det egentligen? o:

Detta var ju intressant, visst?
Nej, det är det inte jag vet..

Men jaja skitsamma, jag är på mitt rum just nu & Trixie sover. Hon har växt extremt mycket nu, väger nästan tio kilo så hon blir säkert större än sina bägge föräldrar.. Eller jag vet inte, men hon är större än Tysk Jaktterrier nu.
Jag är supertrött idag x) men jag ser framemot nästa vecka, massor med kul då.


.
google.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0