Godmorgon.. xD

Der är tisdag morgon och jag sitter inne på mitt rum och har värsta beslutsångest över vilket nagellack jag ska ha idag, så jävla typiskt. Jag har typ alla från Depend, ljusblå mörkblå röd, rosa, chockrosa, ljusgrön, brun, grå, orange, turkos, svart. silverglittrig & ytterligare några..
Och SÅKLART vill jag ha mitt graffiti nails lack men det är spårlöst försvunnet och jag kan inte hitta det någonstans :l

Det är dagens i-land problem för min del..

och jag behöver skynda mig litegrann också nu, jag orkar inte med det egentligen.

Jaja får lämna datorn nu haha. Skriver senare :)


Kommentarer
Postat av: Nina Persson

Fin blogg! Allt bra? :)



Gå gärna in på min blogg, och jag hoppas du stannar! :)

2011-04-05 @ 22:21:57
URL: http://ninaapersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0