Idag händer ingenting

Idag är en så'n här lugn dag, då ingenting oväntat händer. Allting är precis som man vill att det ska vara, ingenting går fel helt enkelt. Jag har precis målat mina naglar blåa, ska snart äta lite. Senare ikväll ska jag kolla på film, ensam tyvärr men det är skönt i alla fall tycker jag. Ibland är det bra att vara ensam, man får lite tid över, man kan tänka på sig själv en liten stund och koppla av, jag gillar inte när man har alldeles för mycket att tänka på. Det orsakar bara stress, och det finns ingenting som är bra med det.

Ytterligare tre dagar är det kvar av påsklovet och det tänker jag ta vara på, efter det vet man ju inte hur mycket tid man får över åt sig själv, eller hur?

Jag är rätt trött, men jag vaknade strax innan tio, det tycker jag är ganska lagom :3

Ett litet minus är ju de här "röda dagarna" ni vet, när alla affärer är stängda och det känns som att hela världen stannar upp? Jag gillar inte det riktigt. Jag har beställt hem en film från Discshop i förrgår, och den levererades halvvägs tror jag, men stannade såklart på vägen för att inte det är någon postutdelning förrens på tisdag, jag vill ha just den filmen, har velat ha den enda sedan den kom ut på dvd för tre år sedan O__o

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.

.
Hundra procent naturlig & oredigerad. 
  Jag hittade den här bilden i kameran, det var typ klockan åtta på morgonen i förra veckan. Lyckat! x3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0