Jag lever ännu, bloggen.

Hej bloggen (eller låter det dumt ifall man säger så? haha.
Skitsamma, igår var en jätte bra dag om jag får säga det själv och det får jag ju naturligtvis eftersom det här är min blogg. Mohahaha! ^^,

jag håller nog på att bli förkyld eller någonting tror jag, inte bra. Inte alls, jag vill inte bli sjuk nu när allting är jätte bra förövrigt. Helt dumt ju, fast det är bara min hals som gör lite ont så det försvinner förmodligen snart. 
På fredag ska jag till Göteborg ju. Mycket roligt tycker jag och då har jag inte tid för halsont :) 

Jag undrar var jag har lagt min mobil också nu... Jag borde ha den på ett och samma ställe tycker vissa personer, men det är ju typ omöjligt? en mobiltelefon ska vara mobil? flyttbar alltså, och det är jag som borde vara på samma ställe hela tiden istället för telefonen, det hade garanterat underlättat.

Tänker på en massa olika saker nu. Härliga tankar, sånt som man blir glad av.. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josie

Ja, den är ruskigt bra :) Jag hoppas att hon ska skriva en fortsättning men än finns det inga planer på det. :/

2011-04-11 @ 22:41:56
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0