Kreativitet är framgång

Jag har så jävla ont i halsen! förkyld? jo tack. Men det dumma är att det bara är halsen som gör ont och ingenting annat. Det är ju såklart bra att jag inte är mycket sjuk, men eftersom jag bara har ont i halsen så har jag ju ingenting som jämnar ut smärtan. Logiskt, nej ingenstans. Men jag tycker faktist att allting blir mycket värre då det bara gör ont på ett ställe för då kan man inte tänka bort det

Jag har nyss varit ute med Trixie och det regnar väldigt mycket just nu, både hon och jag blev blöta från topp till tå? Wihoo...
Jag fick torka av hennes tassar när vi kom in för hon var ju inte lite lerig -_-
Hon tyckte i alla fall att det var jätte skoj ute, plus att hon älskar vatten.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0