Royality Loyality

Vad ska jag skriva? Det är typ sommar ute? grönt och skönt!
Jag mår bra, nästan allting är bra faktist mycket går framåt. Sjukt skönt är det, finns faktist nästan ingenting som går dåligt just nu för min del. Jag är i väntans tider, på mycket som är bra.
Jag skriver längre fram vad det gäller ifall jag lyckas helt enkelt :)

Just nu här idag så är det ganska så lungt. Trixie har somnat nedanför mina fötter, i morgon är det första maj. Betyder också att det är knappt en månad kvar till min femton års dag, bryr mig inte något speciellt egentligen, tror inte heller att någon annan kommer göra det men i alla fall. Ett år äldre, mer vett och intelligens och ännu mer nya intryck av världen.


.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0