13 augusti

Kom ihåg till mig själv: Den 27 September börjar Karatefylla på tv6. Antagligen är det alldeles precis någonting i min smak, jag har trög humor. Plus att det brukar vara ganska roligt med fylleskämt, om det görs bra alltså.
Måns Nathanaelsson & --->Kim Sulocki <---(Läs det med ett fint litet hjärta efteråt) är ju med där. Måste betyda någonting bra.

Jaja tillbaka till det vardagliga snacket. Jag har rätt så tråkigt just nu, måste sätta igång med att städa lite på mitt rum. Högen med tvätt bör flyttas ut ifrån mitt rum snarast.

Senare får jag gå ut med Trixie, men hon är upptagen nu, hon leker med någonting. Säkerligen hennes favoritleksak som hon fick när hon var mindre, den där lilla tigern. Hon var typ lika stor som den när hon flyttade hit till oss. Och det låter ungefär som att jag menade att hon flyttat hit själv med flyttlådor och allt det, men så menade jag ju förstås inte.

Eh ja, jag skriver ganska komiskt, gör jag inte det? Och då kan jag ju tillägga att jag inte gör mig till ett endaste dugg, jag är precis så som jag skriver. För det som jag tänker på skriver jag upp efterhand, typ hela tiden. Och jag hatar att jag använder ordet "Typ" Hela tiden, men hur slutar man skriva och säga det egentligen? det är inget korrekt ord, men jag har sagt så i princip tre år, så det blir lite svårt att sluta... Typ.

Räkna alla typ:en, om du har tråkigt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0