Blogg..? Visst ja!

Oj! Jag har ju glömt att uppdatera min blogg, men kolla jag vet att jag borde göra det för att hålla det igång, min lilla dagbok som jag delar med mig av, men jag har inte haft ork att skriva och heller ingenting intressant att skriva om, men en sak har hänt :)
Jag har fått min nya mobil nu x)
den går som tåget, och det är superkul att testa alla awesome appar. Jag har liksom inte varit så genomgående, intresserad och allt det om sånt, dels för att jag tycker tekniken går framåt way too much och sen så.. Öh. Jag har glömt mina anledningar.
Och eftersom jag tappat intresset på att fotografera... Då är det tomt på bilder. Men jag ska skärpa mig

Men denna bilden på Trixie tycker jag är jätte fin, så den bjuder jag på

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0