Hemma igen!

Sådär då var jag tillbaks hemma igen, jag är så himla trött! Tågresan tur & retur var nästan precis tio timmar lång... TIO TIMMAR! Helt sjukt, och ändå lever jag. Men det är knappt, såhär trött är det väldigt sällan jag är.
Men jag mår bra i alla fall trots det.
Det var jätte trevligt i Stockholm, och vi hade tur med vädret ute på Fjäderholmarna faktist, för när vi kom dit så regnade och åskade det, i säkert minst tre timmar så jag var nästan säker på att föreställningen skulle bli inställd om man hade otur alltså, men ett tag innan det skulle börja så slutade det regna. Då blev jag ju väldigt lättad för jag hade säkert gråtit i flera dagar om det skulle bli inställt... Jag åkte liksom tåg jätte länge, på morgonen gick jag upp klockan 5. Fixade mig på mindre än en timme, och ytterligare en timme senare satt jag på tåget, som var lite försenat pågrund av ett fel i Malmö, minns inte exakt dess anledning men struntsamma vi kom fram i alla fall.
Stannade över på Af Champman och det var jätte fint, verkligen :)

Satt och väntade överdrivet länge utanför teatern, trotsade regnet och åskan. Hade ett paraply men var ändå alldeles genomblött, såg ut som en blöt hund faktist..... Men men.
Jag ville komma in typ först av alla och det gjorde jag också så jag ska inte klaga, det var onumrerade platser där, så man fick ju vara ute i god tid och det tog jag ju bokstavligt

Lite kul var det allt för några av skådespelarna som skulle vara med i pjäsen gick förbi där jag satt. Undrar vad de tänkte? "Omg en nörd!!" Eller något i den stilen skulle jag tro.

Hotelliggaren, som pjäsen hette var rolig men kanske inte helt i min smak då jag föredrar musikaler så att säga, men det var absolut roligt ändå, Kim är ju helt underbar. Det känns verkligen som att det exploderar en glädje-bomb inom mig när jag ser honom. Och det låter väldigt brutalt nu när jag tänker efter, men det var det första jag tänkte på nu. Ursäkta mig för det ^^
Satt på första raden, i mitten typ.

Bänkarna som man satt på var jätte kalla pga av regnet, och det var superkallt i luften så jag frös ihjäl typ. Men sen så fick jag en filt av en som jobbade där, hahaha sjukt bra.

Efter föreställningen så kom Kim ut för att snacka lite med mig, det första jag gjorde var att krama honom. En sån där riktig typisk jag-har-saknat-dig-kram, världens bästa underbaraste fina Kimmie ju! Sen kramade han mig igen. Öh, ja. Typ så.

Övrigt är väl strunt samma, visst? Jag har åtminstone sammanfattat hur det var i förrgår.

Toppenbra helt enkelt :)

.
Tja, det var lite tomt på båten ut till Fjäderholmarna när vi åkte dit... Bara vi som åkte den turen då 8'D Fett mysigt att ha en hel båt för sig själv tycker jag nog.

.
Awesome kycklingsallad med pasta och sweet chillisås och massa annat, fattar bara inte varför typ alla resturanger lägger upp så himla stora portioner, enorma berg med mat liksom... O_o

.

En skylt utanför teatern.. Lite random kanske?






Lägger väl upp några fler randombilder senare när jag orkar det.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0