Jag orkar inteeeeeeeeeee!

Nej jag är inte i skolan och ja,  jag vet att jag borde vara det men jag mår faktist inte så jätte bra idag! :(

Jag har haft sjukt mycket otur sen i förra veckan för först så fick jag så himla ont i min rygg, typ nere vid nedre delen av ryggen fast precis vid sidan om och det gjorde så ont så att jag knappt kunde röra mig det var så jävla jobbigt. Och det var bara precis där som det gjorde ont och det var mitt eget fel så jag skyller på ingen annan än mig själv där. Men jag har ju förvisso lite skolios och också, som innebär att man har krokig ryggrad. http://sv.wikipedia.org/wiki/Skolios, de som inte vet vad det är kanske skulle kunna tro att det är någon slags skolfobi, haha! Fattar ni? Skolios=Skolfobi.

Okej slut på det roliga.. Det är faktist väldigt jobbigt och jag har inte direkt gått med på att göra någonting åt det fast det är banne mig på tiden eftersom det faktist gör ont ibland.

Men nu till mitt nuvarande problem. Typ ont i magen, kanske lite feber också? Jag är mer blek än vanligt och känner mig jätte trött också fast än att jag inte var uppe sent alls igår, varför måste just jag drabbas? x)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0