Lite om idag

Vad ska jag säga mer om idag då?

Har varit på visning på en marklägenhet (Som ser ut ungefär som en vanlig villa) som faktist var väldigt fin och som fanns i bra miljö. Verkade vara ett idylliskt område, med rätt mycket natur men samtidigt centralt & nära tågstation, affärer osv. Känns bra så jag kan ju hoppas på att jag (eller mammsen snarare) kan köpa den.
Det fanns en walk-in-closet där, så sjukt coolt.. Har velat ha en sådan hur länge som helst, det blir ju superkul. Kan förvara alla mina kläder och skor i ett rum.

Sovrummet som jag isåfall ska ha hade ljusgröna tapeter. Kanske målar om, och skaffar någon slags dekor på väggen. Ni vet sånna här vackra väggklistermärke? Jag älskar sånna! Kollar runt på internet efter lite inredningstips också, och jag ska skaffa en ny säng, nytt skrivbord och lite annat. Det blir en nystart på allting helt enkelt och det känns faktist rätt så spännande liksom :)

Det var väl typ vad jag hade att säga idag :)

http://www.allposters.se/ Har många snygga väggklistermärke..

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Ha en trevlig dag!

2011-08-09 @ 14:51:37
URL: http://m3lind4.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0