23 augusti

Idag så....Öh. Det var skolfotografering, ja visst ja.. Det var inte roligt :(
Bilden blev säkerligen jätte jätte hemsk pga av att jag var med. Kan inte bli värre då liksom :)
Jag har faktist inte hunnit med så mycket annat, men jag var så trött i skolan.
Det är så himla tråkigt, det enda som jag tycker är okej är väl typ språk om jag måste välja något ämne i skolan som åtminstone jag kan överleva så att säga.  Jag får tänka positivt, det är sista året på grundskolan och sen så blir det väl inte lika tråkigt, om allt blir som jag tänkt.
På fotograferingen så kände jag mig aningen stel, jag trivs inte särskillt bra bland jämnåriga liksom... Men träffade Katarina där, som jag gått lågstadiet med :) Hon skulle tydligen börja i samma klass som jag. 
Men.. Tja, mer har jag väl inte att tillägga.  


Ölyckeskolan i Löberöd. I hate you so much
Men i övermorgon är jag ledig, och får min nya mobil *_*

.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

tack o lov för att jag numera slipper allt som har med skolfoto att göra haha :P

2011-08-26 @ 09:29:27
URL: http://vonskareng.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0