1 december

Nu är det redan första december och det närmar sig julafton :')
Så fort det har gått. Känns ju som att det var sommar precis, jag ska se julkalendern sen. Måste ju se om den är bra. Jag älskar ju julkalendrar. Jag har inte så mycket att skriva om precis, det är jävligt trist här. Jag är fortfarande förkyld men halsen börjar kännas lite bättre så jag är nog frisk till på måndag och då sticker jag till skolan igen. Först då kommer jag väl känna mig mer motiverad till att blogga för just nu vet jag inte direkt vad jag kan säga.

Synd bara det där med julen, att det börjar så jävla tidigt jag blir alldeles snurrig av allt glitter och alla lampor och julgranar och julpynt osv. Det räcker för fan :O asså, visst det var advent i söndags, men det är sjukt överdrivet i alla fall, vi har inget julpynt här än. Vi pyntar alltid ett par dar innan jul x) annars tröttnar man ju alldeles för fort....
OCH den förbannade julstressen. Vi har inte köpt julklappar än eller så, det hinner man med sen ändå, men det är jobbigt när ALLA ska handla på samma gång. Och alla dessa leksaker som man köper till barn, jag får ångest när jag är ute och ser sönderstressade människor med tusen BR leksaker-kassar. Det är inte det som är det viktigaste med julen och det är säkert flera som tycker så men endå är det samma sak varje år. Galet....
Jag är bara mainstream och firar jul för att man "Måste"



Kommentarer
Postat av: cindy's ▲

Fin blogg! (:



Intresserad av mode?

Klick gärna in hos mig och få massor av mode inspirationer!!



http://cindyvuong.blogg.se

2011-12-01 @ 19:15:34
URL: http://cindyvuong.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0