10-dagars lista (dag 1)

1. Jag är extremt rädd för åska och får panik när jag hör åsksmällar. Fast jag tycker att blixtar är ganska fina
2. Jag sorterar alla mina dvdfilmer i bokstavsordning
3. Jag har aspergers syndrom
4. Jag hatade att prata i telefon förr, för att när jag var ungefär 11 år såg jag The Ring, och efter det trodde jag att alla telefonsamtal är i syfte av "Seven days"
5. Jag älskar leopardfläckar

 

inte direkt nån vacker bild, men den är väl godkänt...?


Dag 1 - En bild på mig själv & fem sanningar
Dag 2 -
En/flera filmer som jag kan se hur många gånger som helst
Dag 3 - Fem foton jag aldrig visat
Dag 4 - En bild på en kompis och ett minne du har med kompisen
Dag 5 - En plats jag saknar
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - Någon betydelsefull som har gjort dig till den du är idag.
Dag 8 - Fem saker jag älskar
Dag 9 - Fem saker jag hatar
Dag 10 - Någon du saknar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0